Visual

customer

persona's

Understandig human traits 

needs & wants

Human to human

Leadership

focus

Customer 

understanding

customer focussed

company

culture

Customer

based company strategy

Achtergrond

  • Graduated at the Design Academy Eindhoven. 

  • 25+ years experience as Graphic Designer/Creative Director. Working for agencies and clients like: Philips, Unilever, Nutricia, KNVB and many more. 

  • Founded the Persona Academy in 2015: an agency for customer insight and understanding. 

Fun fact

Jan and his wife Josée sold all their belongings in 2006 to travel the world and live in New Zealand with their 2 kids. Here they stayed for over a year. Back in the Netherlands the couple bought a run down farm shed that Jan redesigned and rebuild.

Onboarding

Inspiratie event, nieuwe inzichten of teambuilding?

Elke gelegenheid heeft zijn eigen karakter. Soms wil je de medewerkers van een organisatie inspireren en enthousiast maken, soms is er een event waar de nieuwste kennis en inzichten van een bepaalde branche samenkomen. 

Een serieuze masterclass of liever een luchtige en humorvolle presentatie? Alles is zodanig afgestemd op het publiek dat ze enthousiast de presentatie verlaten.

Voorbeeld speeches

Employee understanding

Human to human 

company setup

Veranderprocessen

Strategie en innovatie op basis van onbewuste behoeften van de klant

  • Een emotionele band met je klant is geld waard

  • In een voortdurend veranderende wereld is het niet meer genoeg om je klanten blij te maken. (ze moeten van je houden)

  • Hoe krijg je customer happiness in de boardroom

  • Klant sentiment als bepalend ingredient voor 

Customer understanding

  • Het 8+1 vliegwiel model

  • Hoe zichtbaar is de klant in jouw organisatie?

  • 85 % van je medewerkers werkt voor de baas en niet voor de klant

  • Content management strategie op basis van persona's

  • Customer understanding is geen smiley

Een klantgerichte bedrijfscultuur
door inzicht en begrip van de klant

  • Maak je van agents superagents.

  • Vergroot de efficiency van het call center met behulp van praktische persona’s

  • Hoe zichtbaar is de klant in het call center?

Vergroot de efficiency en tevredenheid in het call center